Általános Szerződési Feltételek – 3D Monument Kft.

Kérjük minden ügyfelünket, vevőnket, megrendelőnket (továbbiakban együttesen: Megrendelő), hogy amennyiben szolgáltatásainkat igénybe szeretné venni, vagy termékeinket meg kívánja vásárolni, úgy előzőleg figyelmesen olvassa el az alábbi Általános Szerződési Feltételeket. Kizárólag abban az esetben küldje el ajánlatkérését, megrendelését, ha az Általános Szerződési Feltételek minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

A www.3dmonument.hu honlap működésével, vagy a szolgáltatásainkkal, termékeinkkel kapcsolatosan felmerülő kérdések, észrevételek, panaszok esetén az alább megadott elérhetőségeinken készséggel állunk rendelkezésükre.

A honlap üzemeltetőjének, egyben a szolgáltatás nyújtójának/vállalkozójának, illetve a termékek értékesítőjének (továbbiakban együttesen: Vállalkozó) adatai:

  • Cégnév: 3D Monument Kft.
  • Székhely: 1161 Budapest, Rákóczi út 77.
  • Levelezési cím: 1161 Budapest, Rákóczi út 77.
  • Adószám: 29139868-2-42
  • Cégjegyzékszám: Cg. 01-09-380584 (Fővárosi Törvényszék Cégbírósága)
  • Bankszámlaszám: 11714006-25985148 (OTP Bank Nyrt.)
  • E-mail: info@3dmonument.hu 
  • Képviselő/Kapcsolattartó neve és telefonszáma: Németh Gergely Zoltán, 06-70/250-2700
  • Weboldal címe: www.3dmonument.hu

 

  1. Szolgáltatásaink, termékeink

1.1. 3D nyomtatás, 3D bérnyomtatás, alkatrész/prototípus tervezés és gyártás

1.2. Ipari és otthoni (desktop)3D nyomtató, 3D nyomtató alapanyag (filament), 3D nyomtató alkatrész és Ipari szkenner forgalmazás

  1. Ajánlatkérés, ajánlat, megrendelés, megrendelés visszaigazolása

2.1. A szerződéskötési folyamat a honlapon található ajánlatkérő űrlap Megrendelő általi kitöltésével és elküldésével indul. Megrendelő köteles az űrlap kitöltése során valós adatokat megadni. Megrendelő lehet bármely 18. életévét betöltött (teljesen cselekvőképességgel rendelkező) személy, illetve bármely jogi személy a képviselője útján. Az ajánlatkérés elküldésével a Megrendelő részéről a jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadottnak tekintendők.

2.2. Amennyiben az ajánlatkérés az 1.1. pont szerinti szolgáltatásainkra vonatkozik, úgy ahhoz csatolni kell, vagy annak tartalmaznia kell a nyomtatni kívánt tárgy tervrajzait (lehetőség szerint elektronikus formában), pontos méreteit, méretarányait.

2.3. Vállalkozó az ajánlatkérés hozzá történt beérkezésétől számított 1 munkanapon belül, szükség szerint felkéri a Megrendelőt az ajánlatkérés kiegészítésére/pontosítására, illetve amennyiben erre nincs szükség, megküldi Megrendelőnek a pontos ajánlatát az árral/díjjal, a vállalási/szállítási határidővel, és annak feltüntetésével, hogy meddig tartja fenn ajánlatát (mely időpontig kell Megrendelőnek a megrendelését visszaküldenie ahhoz, hogy az ár/díj és a határidő ne változzon).

2.4. Amennyiben Megrendelő az ajánlatot elfogadja, az ajánlatkéréshez hasonló módon küldi meg megrendelését az ajánlatban megadott időpontig. Amennyiben a megrendelésben az ajánlattól eltérő feltétel szerepel, vagy azt az ajánlatban megadott időponton túl küldik el, úgy azt új ajánlatkérésnek kell tekinteni.

2.5. Vállalkozó a megrendelés hozzá történt beérkezésétől számított 1 munkanapon belül küldi el az eddigi módon a rendelés visszaigazolását. A Megrendelő és a Vállalkozó között a szerződés a rendelés visszaigazolásának elküldésével jön létre. Amennyiben a megrendelés visszaigazolásában a megrendeléstől eltérő feltétel szerepel, úgy azt új ajánlatnak kell tekinteni.

2.6. A 2.1. -2-5. pontokban leírtak szerint létrejött szerződés nem kerül külön iktatásra, az elektronikus levelezést Vállalkozó kizárólag elektronikus formában tárolja a szerződésből eredő jogok érvényesítéséhez, illetve a szerződésből következő kötelezettségek teljesítéséhez szükséges ideig de legalább a szerződés létrejöttétől számított 2 évig.

2.7. Felelősség a modell jogtisztaságáért: A megrendelő teljes mértékben felelős azért, hogy a 3D nyomtatási szolgáltatás igénybevételéhez benyújtott fájlok, modellek és bármely egyéb tartalom jogtiszta legyen, és azok nem sértik harmadik felek szerzői jogait, védjegyeit, szabadalmait vagy bármely egyéb szellemi tulajdonjogait.
A megrendelő vállalja a felelősséget, amennyiben harmadik fél bármilyen jogi követeléssel lép fel a benyújtott fájlok vagy modellek jogsértő volta miatt. Teljes kártérítést nyújt a 3D Monument Kft. számára, beleértve az esetleges jogi költségeket és károkat is.

2.8. Gyártott alkatrészek, makettek, szobrok, tárgyak, modellek nyilvánosságra hozatala: A megrendelő tudomásul veszi és hozzájárul ahhoz, hogy a 3D nyomtató cég jogosult a megrendelés alapján legyártott alkatrészeket, maketteket, szobrokat, tárgyakat és modelleket és egyéb nyomtatott termékeket megjeleníteni a cég közösségi media felületein, marketing anyagaiban és weboldalán. Ezen hozzájárulás csak akkor érvényes, ha a megrendelés nem esik titoktartási szerződés alá, amely kifejezetten korlátozza a nyilvánosságra hozatalt.

2.9. Kedvezmények, kuponok: A 3D Monument Kft. által kibocsátott kedvezmények, kuponok, promóciós kódok vagy egyéb ajánlatok kizárólag az azokon meghatározott feltételek szerint használhatók fel, és nem vonhatók össze más kedvezményekkel, kuponokkal, promóciókkal vagy ajánlatokkal.

2.9.1. Feliratkozásért járó kupon: A feiratkozásért járó kupon 10% kedvezményre jogosítja a vásárlót a vásárlás végösszegéből, amennyiben a következő vásárlás alkalmával a kosár értéke eléri vagy meghaladja a bruttó 10.000 Ft-ot. A kupon a 3D Monument Kft. webshopjában található valamennyi termékre felhasználható, kivéve az ipari 3D nyomtatók és az Ender-PLA Filament Value Pack termékeket, amelyekre feliratkozásért járó 10%-os a kedvezmény nem érvényes. A kupon érvényesítéséhez az e-mailben megküldött kuponkódot a kosárban vagy a pénztár oldalon kell megadni. A kupon kizárólag egyszer használható fel, és online, valamint személyes vásárlás során egyaránt érvényes. A kupon más kedvezményekkel, akciókkal vagy promóciós ajánlatokkal nem vonható össze. A kupon a feliratkozástól számított 30 napig érvényes.

  1. Árak/díjak, fizetés, számlázás

3.1. Az 1.2. pont szerinti alapanyagra vonatkozó mindenkor hatályos árak a honlapon megtalálhatók. Az 1.1. pont szerinti szolgáltatások esetében az ár/díj minden esetben egyedileg van kialakítva, így ezekre vonatkozó egységárak a honlapon nem találhatók, ezeket minden ajánlatkérés esetében a megrendelt tárgy paraméterei, a nyomtatáshoz Megrendelő által választott anyagok, és a szükséges nyomtatási idő alapján kell és lehet meghatározni. Ha az ajánlatban vagy egyéb dokumentumban ez nincs eltérően feltüntetve, a megadott árak/díjak az általános forgalmi adó összegét nem tartalmazzák.

3.2. A megrendelt szolgáltatás díját, a megrendelt termék vételárát előre fizetéssel vagy a teljesítéssel egyidejűleg lehet megfizetni. Előbbi esetben az előre fizetés teljesíthető banki átutalással, vagy bankkártyával (OTP SimplePay – lásd http://simplepartner.hu/PaymentService/Fizetesi_tajekoztato.pdf). Utóbbi esetben a fizetés teljesíthető készpénzben (utánvéttel) vagy bankkártyával. Megrendelő határozza meg a megrendelésben a fizetés módját és formáját. A banki átutaláshoz szükséges adatokat, a megrendelésre adott visszaigazolás tartalmazza. 

3.3. A szolgáltatás vagy a termék ellenértékéről eltérő igény hiányában papír alapú számla, Megrendelő ilyen értelmű kifejezett kérése esetén elektronikus számla kerül kiállításra. A számlát a megrendelt szolgáltatással, illetve termékkel együtt adja át Vállalkozó. Hibás vagy hamis számlázási adatok megadásából eredő károkért minden felelősség a Megrendelőt terheli.

3.4. Fizetés Barionnal: Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

  1. Teljesítés, átvételi lehetőség, szállítás, garancia, elállás alapanyag vásárlásnál

4.1. Vállalkozó köteles a szerződésben vállaltakat az ott meghatározott határidőben, I. osztályú minőségben teljesíteni. Megrendelő köteles a maga részéről a Vállalkozó teljesítéséhez szükséges feltételeket biztosítani. A szolgáltatások, termékek átvétele az erre vonatkozó dokumentum (átadás-átvételi jegyzőkönyv, szállítólevél, számla) aláírásával történik.

4.2. Személyes átvételre a Vállalkozó 1148 Budapest, Nagy Lajos király útja4 7/a. 1. em. 4. sz. alatti irodahelyiségében van lehetőség.

4.3. Szállítási módok:

– Csomagpiac futárszolgálattal – Előre fizetéssel, valamint az átvételkor teljesítendő készpénzes vagy bakkártyás fizetéssel (utánvét) vehető igénybe. Vállalkozó előre fizetésnél a Megrendelő által fizetett ellenértéknek (díjnak, vételárnak) a számláján az adott napon 14:00 óráig történt jóváírásától, illetve átvételkor történő fizetés esetén a megrendelésnek az adott napon 14:00 óráig történt beérkezésétől számított 1 munkanapon belül, 14:00 óra utáni jóváírás, illetve megrendelés beérkezés esetében az ettől számított 2 munkanapon belül adja fel a terméket, és erről email-en értesíti Megrendelőt. 3D nyomtató rendelése esetén a feladási idő változhat. A futárszolgálat 2 munkanapon belüli kiszállítást garantál.  A futárszolgálat a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni. Az első eredménytelen kísérletről értesítőt hagy hátra. Amennyiben rendelkezésre áll Megrendelő telefoni elérhetősége, a futárszolgálat telefonon egyeztet a Megrendelővel az első kézbesítési kísérlet pontos helyéről és idejéről. Ennek hiányában a következő munkanapon megkísérli másodszor a kézbesítést. Amennyiben ez is sikertelen lenne, ismételten értesítőt hagy hátra, amelyen feltünteti azt a (posta) helyet és azt az időt, ahol és ameddig Megrendelő átveheti a küldeményt. A megrendelések átlagosan 2 munkanap alatt kerülnek kiszállításra.

– A Magyar Postával – Előre fizetéssel, valamint az átvételkor teljesítendő készpénzes vagy bakkártyás fizetéssel (utánvét) vehető igénybe. Vállalkozó előre fizetésnél a Megrendelő által fizetett ellenértéknek (díjnak, vételárnak) a számláján az adott napon 14:00 óráig történt jóváírásától, illetve átvételkor történő fizetés esetén a megrendelésnek az adott napon 14:00 óráig történt beérkezésétől számított 1 munkanapon belül, 14:00 óra utáni jóváírás, illetve megrendelés beérkezés esetében az ettől számított 2 munkanapon belül adja fel a terméket, és erről email-en értesíti Megrendelőt. 3D nyomtató rendelése esetén a feladási idő változhat. A futárszolgálat a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni. Az első eredménytelen kísérletről értesítőt hagy hátra. Amennyiben rendelkezésre áll Megrendelő telefoni elérhetősége, a futárszolgálat telefonon egyeztet a Megrendelővel az első kézbesítési kísérlet pontos helyéről és idejéről. Ennek hiányában a következő munkanapon megkísérli másodszor a kézbesítést. Amennyiben ez is sikertelen lenne, ismételten értesítőt hagy hátra, amelyen feltünteti azt a (posta) helyet és azt az időt, ahol és ameddig Megrendelő átveheti a küldeményt. A megrendelések átlagosan 2 munkanap alatt kerülnek kiszállításra.

A Magyar Postával – Postaautomatába, PostaPontra vagy postára kézbesítve – Előre fizetéssel, valamint az átvételkor teljesítendő készpénzes vagy bakkártyás fizetéssel (utánvét) vehető igénybe.

– Egyéni kiszállítás – 100.000, -Ft értéket meghaladó megrendelés esetén – ha Megrendelő igényli – Vállalkozó saját megbízottja útján gondoskodik Budapest területén belül a Megrendelő által megadott címre történő kiszállításról.

4.4. Az 1.2. pont szerinti alapanyag vásárlása esetén Megrendelőnek a termék átvételét követő 14 naptári napon belül indoklás nélküli elállásra van lehetősége. Ilyen esetben a termék ép állapotban, sértetlen csomagolásban való visszaszolgáltatása/visszaküldése esetén a Vállalkozó a vételárat további 14 naptári napon belül visszautalja arra a számlára, ahonnan az beérkezett, illetve a Megrendelő által az elállást közlő nyilatkozatában megjelölt egyéb számlaszámra. A termék visszaküldésének költsége a Megrendelőt terheli. 

4.5. Garancia

4.5.1 Bambu LAb Garancia

Jótállási nyilatkozat

Utolsó frissítés (Bambu Lab által): október 12, 2024

A garanciális szervizeléshez szükséges dokumentáció:

  • Vásárlási bizonylat, számla.
  • A termékprobléma rövid leírása, valamint egyértelmű bizonyítékok (pl. fényképek, videók és adott esetben naplófájlok).

Nyomtató csomagolása

Az eredeti csomagolás nyújthat a legjobb védelmet a termékeknek, a nem megfelelő csomagolás a garancia érvényét veszítheti, és költségekkel járhat. Ezért kifejezetten javasoljuk, hogy őrizze meg a termék eredeti csomagoló dobozát és csomagolóanyagát arra az esetre, ha vissza kell küldenie a terméket garanciális szervizelésre.

Visszatérítési és visszatérítési politika

Az alábbi körülmények bármelyikében szívesen elfogadjuk a visszaküldési kérelmét:

  • A termék kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül, ha a termék kritikus hibákat, gyártási hibákat vagy bármilyen funkcionalitási problémát mutat.
  • A bontatlan, nem aktivált és újszerű állapotban lévő termék átvételét követő 14 naptári napon belül.

Ha egy terméket jelentett probléma miatt küld vissza, a terméket a visszatérítés feldolgozása előtt megvizsgáljuk.

A hiányzó alkatrészek, például tartozékok, kábelek vagy szálak kapcsolódó költségeit levonjuk a teljes visszatérítési összegből.

Önnek kell viselnie az összes felmerülő szállítási költséget, ha a termék kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül kéri egy nem hibás termék, például egy eltömődött hotend/extruder visszaküldését.

A visszatérítés az alábbi esetekben nem érvényesíthető:

  • A visszaküldési kérelem a termék kézhezvételétől számított 14 naptári napon túl érkezik.
  • A kapott termékből hiányoznak a tartozékok, kábelek, szálak, kézikönyvek vagy bármely olyan elem, amely az eredeti csomagolásban található.
  • A kapott termék tartozékokat, kábeleket, szálakat, kézikönyveket vagy bármilyen olyan elemet tartalmaz, amely külső sérüléseket, például repedéseket, horpadásokat vagy karcolásokat tartalmaz.
  • Amennyiben a bevizsgálás során kiderül, hogy a hiba(ka)t vagy a meghibásodás(oka)t a felhasználó hibája okozta, például a földre esés, rossz feszültségek táplálása, vízkár stb. miatt.
  • A vásárlási bizonylat, számla vagy más vonatkozó dokumentum nem kerül bemutatásra, vagy ésszerűen feltételezhető, hogy hamisították vagy meghamisították.
  • Ha bebizonyosodik, hogy a termék nem visszatéríthető, az ügyfelek kérhetik a hibás termékek visszaküldését. A visszaküldés szállítási költségét az ügyfeleknek kell viselniük.
  • Felhívjuk figyelmét, hogy miután beleegyeztünk a visszaküldésbe, az ügyfeleknek 14 naptári napon belül vissza kell küldeniük a terméket az utasításoknak megfelelően. Ennek elmulasztása a visszaküldési jogról való lemondásnak minősül.

Bambu Lab Cserepolitika

Örömmel nyújtunk Önnek csere szolgáltatást az alábbi körülmények bármelyikében, ha a következő körülmények bekövetkeznek:

  • A termék kézhezvételétől számított 30 naptári napon belül, ha a termék a szállítás során jelentős kárt szenvedett, feltéve, hogy a fuvarozó által kiállított kárigazolás mindig a Bambu Lab rendelkezésére áll.
  • A termék kézhezvételétől számított 30 naptári napon belül, ha rossz terméket kap.
  • A termék átvételétől számított 30 naptári napon belül, ha a termék kritikus meghibásodást vagy gyártási hibát szenved.

Felhívjuk figyelmét, hogy az e szakasz szerinti cserére vonatkozó jótállási időszak a csere termék ügyfél általi átvételének időpontjától kezdődik. Annak biztosítása érdekében, hogy a csere szolgáltatást igénylő termékeket jó állapotban szállítsák, kérjük, vegye figyelembe, hogy minden kicserélt terméknek az eredeti csomagolásban kell lennie. A nem megfelelő csomagolás a garancia érvényét veszítheti, és díjköteles lehet.

Ha Ön cserét kért, a kapcsolódó díjakat és költségeket ki kell fizetnie és be kell érkeznie a Bambu Lab-hoz, mielőtt az új termékeket kiszállítanák.

Felhívjuk figyelmét, hogy miután megállapodtunk a cserében, az ügyfeleknek 14 naptári napon belül vissza kell küldeniük a terméket az utasításoknak megfelelően. Ennek elmulasztása a cserére való jogáról való lemondásnak minősül.

A Bambu Lab nem nyújt csere szolgáltatást az alábbi körülmények bármelyikében:

  • A csere iránti kérelmet a termék kézhezvételét követő 30 naptári napon belül nyújtják be.
  • A kapott termék nem tartalmazza az eredeti csomagolást, tartozékokat, kábeleket, szálakat, kézikönyveket, vagy olyan tárgyakat, amelyek nem újak vagy nem újszerű állapotban vannak, azaz repedésekkel, horpadásokkal vagy karcolásokkal.
  • A Bambu Labnak csere céljából elküldött termék nem tartalmazza az összes eredeti tartozékot, mellékletet, vagy felhasználói hiba miatt sérült elemeket tartalmaz.
  • A Bambu Lab az értékelés és tesztelés során megállapítja, hogy a hiba(ka)t vagy a működési problémákat felhasználói hiba okozta, például a termék földre esése, rossz feszültségek táplálása, vízkár stb. miatt.
  • A Bambu Lab által elvégzett összes megfelelő vizsgálatot követően a termék hibátlannak bizonyul. Ha a nem hibás termékek visszaküldését kéri, a szállítási költséget Ön állja.
  • Az eredeti vásárlási bizonylat, nyugta vagy számla nem kerül bemutatásra, vagy ésszerűen feltételezhető, hogy hamisították vagy meghamisították.
  • A szállítmányozó által kiállított, a szállítás során keletkezett sérülésről szóló bizonyítékot nem lehet bemutatni, de az átvételkor nem utasították vissza, vagy a logisztikai vállalat nem állított ki a sérülést igazoló tanúsítványt. Minden szállítási kárt a csomag(ok) kézbesítését követő 7 naptári napon belül kell bejelenteni.
  • A vis maior miatt sérült termékek, beleértve a tüzet, árvizet, villámcsapást, közlekedési balesetet stb.

Javítási politika

Támogató csapatunk készséggel áll rendelkezésére, hogy segítsen Önnek bármilyen problémával kapcsolatban, amely termékeinkkel kapcsolatban felmerülhet.

A Bambu Lab szívesen nyújt garanciális szolgáltatást, ha a termék a garanciaidőn belül van, de a következő teljesítményhibák fordulnak elő:

  • A terméket rendeltetésszerűen használják, de nem az ügyfél által okozott sérülések vagy meghibásodások vannak rajta.
  • A termék gyártási vagy kivitelezési hiba miatt működési hibákat mutat.

A Bambu Lab az alábbi körülmények között nem tud javítást nyújtani a termékéhez:

  • A terméket szállítás közben sérültnek találják, de nem utasították vissza a szállításkor, vagy a logisztikai vállalat nem állított ki sérülést igazoló tanúsítványt. A szállítás során bekövetkezett sérülésekről nem lehet bizonyítékot szolgáltatni.
  • A meghibásodást baleset, visszaélés, helytelen használat, árvíz, tűz, földrengés, élelmiszer vagy folyadék kiömlése, helytelen elektromos töltés vagy egyéb külső okok okozzák.
  • A kárt a terméknek a Bambu Lab által leírt engedélyezett vagy rendeltetésszerű használaton kívüli üzemeltetése okozza.
  • A termék vagy annak része, amelyet a Bambu Lab írásos engedélye nélkül úgy módosítottak, hogy jelentősen megváltoztassák a funkciót vagy a képességeket.
  • A termékcímkék, sorozatszámok, vízálló jelek stb. manipuláció vagy módosítás jeleit mutatják.
  • A Bambu Lab-tól származó legális vásárlási bizonylat, nyugta vagy számla nem áll rendelkezésre, vagy ésszerűen feltételezhető, hogy hamisították vagy meghamisították.
  • A terméken olyan kopások és karcolások vannak, amelyek nem a gyártás vagy a kivitelezés miatt keletkeztek, és nem befolyásolják a termék teljesítményét.

További megfontolások

  1. Ha a fent említett határidőn belül nem nyújtja be a kérelmeket, az a termék visszaküldésére/cseréjére vonatkozó jogáról való lemondásnak minősül, kivéve, ha egyértelműen és kellően bizonyítani tudja számunkra, hogy rendkívüli körülmények miatt nem tudta időben benyújtani a kérelmet.
  2. Abban az esetben, ha cserealkatrészt biztosítottunk, a garancia nem nullázódik vissza, és az eredeti garanciaidő továbbra is érvényes.
  3. Ha Ön visszaküldte a terméket javításra és cserére, a garancia időtartama „szünetel”, amíg a termék úton van hozzánk, javításon és cserén van, és úton van vissza Önhöz. Más szóval, a garancia meghosszabbodik azon napok számával, amíg a termék javításra és cserére megy.
  4. Ha bármilyen termékkárosodással találkozik, ne kezelje azt egyedül, a mi útmutatásunk nélkül, hogy elkerülje az esetleges kockázatokat.
  5. Ha a termék harmadik féltől származó tartozékok használata miatt sérül meg, vagy ha a harmadik féltől származó tartozékok a termék miatt sérülnek meg, a termék és a harmadik féltől származó tartozékok sérült részei nem tartoznak a garancia hatálya alá. A nem hivatalos firmware használata és/vagy a firmware nem hivatalos eszközökkel vagy módszerekkel történő módosítása/frissítése által okozott károkra szintén nem vonatkozik a garancia.

Jótállási időszak:

Az általános jótállási időszak a termék eredeti vásárlótól történő átvételének időpontjától kezdődik.

A visszaküldési és visszatérítési szolgáltatás, a csere- és javítási szolgáltatás jótállási ideje a terméktől, a problémás alkatrésztől vagy a vásárlás országától függően változhat.

Jótállási időszak – Nyomtatók/AMS/AMS lite

Garanciális időszakok a különböző országokban/régiókban:

2 év garancia az EU, Svájc, Norvégia és Izland fogyasztói számára.

Korlátozott jótállási időszak – 3 hónap

Egyes termékekre és alkatrészekre 3 hónapos korlátozott jótállási idő vonatkozik. Ezek a következők:

  • Extruder egység(kivéve az extruder hajtóműegységet és az extruder szálérzékelőt).
  • AMS/AMS lite adagoló egység(kivéve az AMS adagoló tölcsér egységet/AMS lite szálszállító tölcsér egységet).
  • AMS lite forgó orsótartó(kivéve az AMS lite orsókarmot)
  • Micro SD kártya (32 GB)
  • Maker’s Supply (beleértve a hardverkészleteket, Maker’s Supply modelleket, MakerLab tartozékokat, Maker Combo Kits, hardveralkatrészek, elektronika, szerszámok és egyéb)

Ezekre az alkatrészekre a termék átvételétől számított első 3 hónapon belül szívesen nyújtunk garanciális szolgáltatást.

Garancia nélküli fogyó alkatrészek

„Fogyóeszközök” alatt itt a termék olyan eldobható elemeit, alkatrészeit vagy alkatrészeit értjük, amelyek a termék rendes működése során természetüknél fogva romlásnak és elhasználódásnak vannak kitéve.

A fogyó alkatrészek közé tartoznak többek között a következők:

  • A teljes Bambu Hotend és annak minden egyes alkatrésze (a Hotend hűtőventilátora, a kerámia fűtőtest, a termisztor és a Hotend szilikonzoknija).
  • Edzett acélból készült extruder fogaskerékegység
  • Építőlemezek, tartalék lapok az építőlemezekhez, ragasztószalag az építőlemezhez/folyékony ragasztó az építőlemezhez.
  • PTFE-cső és PTFE-csőcsatlakozó
  • AMS aktív tartótengely szerelvény, AMS meghajtott tartótengely szerelvény és AMS adagoló tölcsér egység,AMS lite orsókarom
  • Szálvágó kar, Bambu kaparó, száltörlő, Bambu aktívszenes légszűrő, nedvszívó az AMS-hez, szálakhoz stb.

Ezekre az elemekre nincs garanciaidő, de szívesen kicseréljük a gyártási hiba miatt meghibásodó elemeket, amíg maga a nyomtató a garanciaidőn belül van. Az ezen elemek cseréjéről szóló döntés a Bambu Lab mérlegelési jogkörébe tartozik, és a döntés végleges.

  1. Adatvédelem

Vállalkozó a szerződéskötés során bekért adatokat kizárólag a szerződés teljesítése, annak elszámolása, és a szerződéssel kapcsolatos jogok és kötelezettségek rendezése céljából, az ehhez szükséges legrövidebb ideig, a hatályos jogszabályoknak megfelelően kezeli és használja. A Vállalkozó a Megrendelő által megadott adatokat maga kezeli és tárolja, azokat harmadik félnek nem szolgáltatja ki, kivéve a termék kiszállításához/kézbesítéséhez a futárszolgálat vagy egyéb megbízott részére szükséges megrendelői adatokat, valamint a törvényben meghatározott eseteket. 

Vállalkozónak a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság hatóság által kiadott, az adatkezelésre vonatkozó adatvédelmi nyilvántartási száma: NAIH –………

  1. Szerzői jog

A honlapon található tartalom (szövegek, képek, grafikai elemek stb.) a Vállalkozó szellemi tulajdonát képezi, és szerzői jogvédelem alatt áll. Ezek a Megrendelő előzetes, kifejezett, írásos engedélye nélkül, sem egészben sem részben semmilyen formában nem használhatók fel bevételszerzési céllal, nem másolhatók, nem sokszorosíthatók, sem elektronikus vagy egyéb úton nem továbbíthatók, nem terjeszthetők.

  1. PanaszkezelésA Megrendelő a megrendelt/megvásárolt termékekkel kapcsolatos bármely észrevételét vagy panaszát a Vállalkozónak a jelen Általános Szerződési Feltételek bevezető részében megjelölt telefonszámán szóban, az ugyanott megjelölt levélcímen postai úton írásban, avagy az ugyanott megjelölt e-mail címen elektronikus úton írásban jelentheti be. Vállalkozó köteles a panaszt 14 naptári napon belül kivizsgálni, egyben annak eredményéről a Megrendelőt értesíteni.Megrendelő továbbá jogosult panaszával a Vállalkozó székhelye szerint illetékes békéltető testülethez (Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Budapesti Békéltető Testület, 1016 Budapest, Krisztina krt. 99., telefon: 06-1-488-2131, telefax: 06-1-488-2186, e-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu) fordulni.
  2. Fogyasztókra vonatkozó elállási tájékoztató

Vásárlóként Önnek jogában áll 14 napon belül, indoklás nélkül elállni a vásárlástól. A törvényes elállási határidő azon a napon kezdődik, amikor Ön (vagy az Ön által megnevezett harmadik fél, aki nem a szállító) birtokba vette az árut.

Elállási jogának gyakorlásához egyértelmű nyilatkozatban (például postai úton küldött levélben, telefonhívással vagy e-mailben) kell tájékoztatnia minket arról, hogy el kíván állni a szerződéstől.

Kipróbálható a termék amit a vásárló rendelt?

Természetesen igen, hiszen pontosan ez az elállási jog lényege, hogy a 14 napos határidő alatt megbizonyosodhassunk arról, hogy a termék alkalmas a rendeltetésszerű használatra és megfelel az egyéni használati céljaink teljesítésére, tehát a csomagolás felbontása és a termék kipróbálása nem vezet az elállási jogunk elvesztéséhez (kivéve filamentek és resinek esetében). Amint azonban eldöntötte, hogy nincsen szüksége a termékre, ezt követően már ne használja, óvja meg állagát, hogy minél jobb állapotban tudja azt a kereskedőnek visszajuttatni, ugyanis a termék tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges mértékű kipróbálást meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felelősséggel tartozik az eladó felé, és azt meg kell térítenie részére.

Az elállás következményei:

Ha Ön ténylegesen visszavonja a vásárlást, akkor a számla alapján teljesített összes kifizetést legkésőbb az elállásról szóló értesítés beérkezésétől számított 14 napon belül visszatérítjük Önnek. Ez nem foglalja magába a kifizetett szállítási költségeket.
A visszatérítéshez ugyanazt a fizetési módot használjuk, amelyet Ön az eredeti kifizetéshez használt. A visszatérítésért semmilyen körülmények között nem számolunk fel Önnek díjakat. A visszatérítést mindaddig megtagadhatjuk, amíg az árut vissza nem kaptuk, vagy amíg Ön nem szolgáltat bizonyítékot arra vonatkozóan, hogy az árut feladta a részünkre.

Önnek csak akkor kell megfizetnie az áru értékvesztését, ha ez az értékvesztés az áru olyan kezeléséből adódott, amely nem szükséges az áru állapotának, tulajdonságainak és működésének vizsgálatához.

Visszaküldési határidő: Az árut legkésőbb attól a naptól számított 2 munkanapon belül, amikor Ön értesít minket a szerződés felmondásáról, az általunk megadott visszaküldési címre kell visszaküldenie.

Visszaküldési költségek: Az elállásból eredő visszaküldés szállítási költségeit a vásárló állja.

Visszaküldési cím: 1148 Budapest, Nagy Lajos király útja 47/A 1.emelet/4

A jelen Általános Szerződési Feltételek 2020.04.29-től hatályos.

3D Monument Kft.